El moviment B Corp
17/03/2023
Pablo Sánchez és professor de Negocis Inclusius al GNMI i cofundador i director executiu de B Lab Spain, l'organització que representa B Corp a Espanya.
El 2020 també ha portat bones notícies a ESCI-UPF. Aquest mes de desembre, la Dra. Silvia Ayuso, directora acadèmica de la Càtedra Mango d’RSC d’ESCI-UPF, ha obtingut l’acreditació de recerca en l’àmbit de Ciències Socials de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU).
Aquesta acreditació certifica que la Dra. Silvia Ayuso ha assolit el nivell d’excel·lència en recerca i li reconeix la capacitat investigadora necessària per accedir a una plaça de professorat agregat.
Els temes de recerca en què s’emmarca la feina de la Dra. Ayuso abracen la responsabilitat social a les organitzacions, l’avaluació de la sostenibilitat i la comptabilitat social. Com ella mateixa anuncia, “Els propers anys segurament em centraré més en aquesta última, ja que cada cop es veu més necessari mesurar i valorar els impactes socials generats per les empreses i altres organitzacions.”
De fet, en la línia de la comptabilitat social, darrerament ha publicat un estudi que analitza el retorn social de la inversió a les universitats públiques catalanes, és a dir, ha establert el valor social de les universitats.
La Dra. Silvia Ayuso continua amb la seva tasca a la Càtedra Mango d’RSC d’ESCI-UPF, així com la docència al Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals i la recerca.
17/03/2023
Pablo Sánchez és professor de Negocis Inclusius al GNMI i cofundador i director executiu de B Lab Spain, l'organització que representa B Corp a Espanya.
06/07/2022
En una nova entrevista de la sèrie de converses en l’àmbit de la responsabilitat social, Xavier Carbonell, director de la Càtedra MANGO d’RSC d’ESCI-UPF, parla amb Santiago Garcia-Milà, subdirector del Port de Barcelona i responsable d’Innovació i Estratègia de Negoci de l’entitat.
28/06/2022
Amb motiu del 28 de juny, Dia Internacional de l’Orgull LGBTI+, entrevistem dos professionals del col·lectiu per conèixer com es treballa des de les seves empreses per promoure la diversitat i la inclusió.
Leave a message