El Dr. Jordi Puig, fins ara cap d’estudis del GNMI i responsable de Relacions internacionals i qualitat, deixa el primer d’aquests càrrecs a mans de la Dra. Marta Segura. Ella serà la nova cap d’estudis del Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals. Així mateix, el Dr. Joan Ribas assumirà la direcció acadèmica de l’assignatura de TFG d’aquest grau que fins ara havia estat a càrrec de la Dra. Marta Segura.
Pel que fa a la Formació Contínua, els canvis es focalitzen en la direcció dels tres màsters professionals d’ESCI-UPF. Xavier Carbonell deixa la direcció d’aquesta àrea i serà el Dr. Tomislav Rimac qui es responsabilitzarà dels Màster en Comerç Exterior, codirigit per Txemi Aliaga, i del Màster en Màrqueting Digital Internacional, amb Víctor de Francisco com a codirector. Per la seva banda, el Màster en Retail Internacional estarà a mans de Pelayo Corella i codirigit per Cristian García Valle.
Els propers 19, 20 i 21 de maig es celebra el Pint of Science, el festival internacional de divulgació científica que transforma bars i espais quotidians en escenaris per al coneixement. Enguany, ESCI-UPF participarà com a entitat col·laboradora en l'esdeveniment que co-organitza la professora Mercè Roca a Mataró.
Aquest curs acadèmic, el professor del GNMI i cap de Qualitat, Jordi Puig, compleix 25 anys a ESCI-UPF. Per celebrar aquesta fita hem parlat amb ell sobre els canvis que ha viscut la universitat al llarg d'aquest temps.
Leave a message