First Year of COIL Strengthens International Analytics Skills and Builds New Competences
11/12/2025
The first Collaborative Online International Learning (COIL) initiative between ESCI-UPF and ESB Reutlingen wrapped up this December.
Després de l’èxit de l’any passat, el dijous 30 de maig es va celebrar la segona edició de la fira NetWork a ESCI-UPF, la fira d’ocupació que connecta el talent dels nostres estudiants amb empreses de mides i perfils ben diferents.
Enguany, hi van participar 18 empreses de diversos sectors que van oferir als estudiants de grau, màsters i alumni, posicions laborals i de pràctiques, així com la possibilitat d’accedir a graduate programs. Consultores, empreses de gran consum d’alimentació, de beauty, robòtica, indústria, transitàries, etc. van oferir-los posicions rellevants per als departaments de màrqueting, import-export, vendes, logística i finances, entre d’altres.
El perfil polivalent dels estudiants del Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals va ser molt valorat per les empreses que van participar a la fira. I els estudiants més desperts van saber aprofitar aquesta oportunitat única per posar en pràctica les seves habilitats de networking.
Una vegada més, la fira es va consolidar com un espai únic per ajudar els estudiants a entrar al món laboral i ajudar les empreses a contactar amb el talent jove, complint així amb el seu objectiu de facilitar la transició dels estudiants al món laboral.
Si ets empresa i vols participar a la propera edició de la fira NetWork ESCI-UPF o t’interessa publicar una oferta, ja sigui laboral o de pràctiques, escriu-nos seguint aquest enllaç.
11/12/2025
The first Collaborative Online International Learning (COIL) initiative between ESCI-UPF and ESB Reutlingen wrapped up this December.
03/12/2025
Xavier Fornt, profesor de Banca internacional en el Máster en Gestión Internacional, analiza el proceso de expansión de las fintech hasta su consolidación como instituciones financieras digitales completas capaces de competir directamente con la banca tradicional.
26/11/2025
Eloi Salido és alumne de 3r del GNMI i actualment està d'intercanvi a la Nankai University, a Tianjin (Xina). A partir de la seva experiència, desmunta alguns dels tòpics sobre el gegant asiàtic i explica com es viu el dia a dia en un país ple de contrastos en què conviuen elements mil·lenaris i la modernitat més extrema.
Leave a message