Èxit de participació a la 1a edició de la Fira d’ocupació d’ESCI-UPF
15/06/2023
1 min reading time
Alumnes d'ESCI-UPF informant-se de les ofertes de NetWork ESCI-UPF / Foto: ESCI-UPF (Martí Nogués)
Més de 120 estudiants d'últim curs del GNMI, de màsters, postgraus i alumni van aprofitar l’ocasió per conèixer els programes de pràctiques i les ofertes laborals de les 19 empreses que van participar en la 1a edició de la Fira d’ocupació d’ESCI-UPF.
El passat dijous 1 de juny es va celebrar a ESCI-UPF la 1a Fira d’ocupació que va comptar amb la presència de 19 empreses i l’assistència de més de 120 alumnes i alumni.
El hall d’ESCI-UPF va acollir una jornada en la que els estudiants i alumni van poder conèixer de primera mà les posicions que ofereixen les empreses que hi van participar. Provinents de diversos sectors, i de dimensions i amb necessitats variades, les empreses van aprofitar l’oportunitat per connectar amb el talent jove d’ESCI-UPF..
Va ser una sessió de networking on es van produir interaccions de valor, es van compartir experiències, es van fer entrevistes i es van explorar possibilitats de futura col·laboració.
L’objectiu d’ESCI-UPF és formar professionals preparats per entrar al món laboral i la millor manera és crear ponts entre empresa i universitat. Sessions centrades en l’ocupació com la d’ahir estableixen un vincle real entre la realitat del món empresarial i els estudiants.
Tant els estudiants com les empreses van expressar la seva satisfacció amb l’esdeveniment, destacant-ne la qualitat dels contactes establerts i l’alt nivell de professionalitat present. Per a molts estudiants, a més, NetWork ESCI-UPF va ser una oportunitat única per explorar opcions laborals i establir relacions directes amb les empreses que els interessen.
El curso académico 2023-2024 de Formación Permanente en ESCI-UPF empezó ayer. Los estudiantes del Máster en International Management y del Máster en Marketing Digital Internacional asistieron a la sesión de bienvenida al nuevo curso.
Xavier Fornt, profesor de Banca internacional en el Máster en International Management, escribe sobre las reglas que regulan el comercio internacional y la problemática que puede generarse de suprimir o modificar alguno de los artículos en los que quedan recogidas.
Matilde Martínez Casanovas, profesora en los másters de International Management, de Marketing Digital Internacional y en el grado en Negocios y Marketing Internacionales, comparte su visión y experiencia sobre cómo aplicar el Design Thinking y marcar la diferencia en la formación y el éxito profesional.
Leave a message