La setmana passada els estudiants de primer del Grau en Bioinformàtica començaven la seva aventura universitària amb la tradicional sessió de benvinguda.
La majoria estaven il·lusionats, entusiasmats i amb ganes de començar, però també nerviosos, molts nerviosos. Per saber com afrontaven aquest gran dia i conèixer-los una mica millor, l’equip de Comunicació i Màrqueting vam decidir fer-los unes quantes preguntes.
Creieu que ens han sabut explicar què és això de la Bioinformàtica? Saben quines són les diferents universitats catalanes que participen al grau? I el tema de l’anglès, com el porten?
I no només hem posat a prova els nous estudiants… Els alumni Laura Serra i Yago Ymbern, que han estat ajudant els alumnes de primer durant tota la setmana introductòria, també han respost a les nostres preguntes.
Els propers 19, 20 i 21 de maig es celebra el Pint of Science, el festival internacional de divulgació científica que transforma bars i espais quotidians en escenaris per al coneixement. Enguany, ESCI-UPF participarà com a entitat col·laboradora en l'esdeveniment que co-organitza la professora Mercè Roca a Mataró.
Aquest curs acadèmic, el professor del GNMI i cap de Qualitat, Jordi Puig, compleix 25 anys a ESCI-UPF. Per celebrar aquesta fita hem parlat amb ell sobre els canvis que ha viscut la universitat al llarg d'aquest temps.
Leave a message