UPFeina 2023: una oportunitat per a estudiants i alumni d’ESCI-UPF
09/11/2023
1 min reading time
19a edició de la UPFeina al Campus de la Ciutadella de la UPF. / Foto: ESCI-UPF (Martí Nogués)
Ahir es va celebrar la 19a edició de l’UPFeina, la fira d’ocupació de la Universitat Pompeu Fabra. L’esdeveniment va comptar amb la participació de més de 80 empreses i institucions, que van oferir oportunitats de pràctiques i feina a estudiants i alumni del grup UPF.
El Career Service d’ESCI-UPF va estar present a la fira amb un estand propi, on va informar els prop de 30 alumnes i alumni de la institució que es van acostar al Campus de la Ciutadella a la recerca d’oportunitats professionals.
Els estudiants van tenir l’oportunitat de conèixer les empreses i institucions participants, provinents de diversos sectors: finances, tecnologia, comunicació, consultoria… I van tenir l’ocasió de conèixer les seves ofertes laborals i concertar entrevistes amb els representants de les empreses.
D’altra banda, els alumnes i alumni que van passar per l’UPFeina també van poder participar a les sessions d’Speed Job Dating i als tallers organtizats des del servei de Carreres Professionals de la UPF sobre temes relacionats amb la recerca de feina.
Un any més, l’UPFeina va demostrar ser una oportunitat única per als estudiants i alumni del grup UPF per connectar amb el món professional i trobar oportunitats de pràctiques i feina.
Aquest matí ha tingut lloc la Jornada d’empreses organitzada en el marc de l’assignatura de Pràctiques, en què els alumnes de tercer del GNMI ha pogut conèixer la cultura empresarial i les posicions obertes de sis empreses molt diferents.
La setmana passada, els alumnes de 3r del GNMI van poder conèixer de prop la realitat empresarial de la Catalunya Central en una visita a Manresa organitzada pel Consell General de Cambres de Catalunya i el Career Service d’ESCI-UPF.
La 3a edició de NetWork ESCI-UPF, celebrada el passat dijous 29 de maig, ha estat tot un èxit i ja es pot dir que ha batut rècords! L’edició d’enguany ha estat l’edició amb més participació, amb més de 150 alumnes assistents que van omplir el hall i la primera planta de la universitat buscant oportunitats per al seu futur professional.
Leave a message