Lela Mélon guanya el premi Talent Europa Segle XXI
01/07/2021
1 min reading time
La professora d'ESCI-UPF Lela Mélon durant l'acte de lliurament del premi Talent Europa Segle XXI. / Foto: CIDOB
Ahir a la tarda es va fer entrega dels premis de la primera edició del Programa Talent Global del CIDOB i la Fundació Banc Sabadell. Aquest programa, que es va posar en marxa el novembre del 2020, té per objectiu impulsar la recerca de qualitat de joves investigadors.
Lela Mélon, professora d’ESCI-UPF, doctora en Dret Corporatiu per la Universitat d’Aberdeen i coordinadora executiva del projecte Planetary Wellbeing, va ser guardonada amb el premi “Talent Europa Segle XXI” convocat pel CIDOB, la Fundació Banc Sabadell i la Fundació Catalunya Europa.
El premi, que té una dotació de 2.500€, reconeix els treballs amb un alt rendiment acadèmic relacionats amb les polítiques europees en els àmbits social, econòmic i polític. Els treballs, a més, han de comptar amb una aproximació analítica original i han d’incloure una part d’investigació aplicada. Lela Mélon va ser guardonada pel treball The EU Non-Financial Reporting Directive and the corporate narrative disclosure practices: the case of fashion industry, que s’ha publicat enguany al número 10 de la col·lecció Documents CIDOB.
Durant la cerimònia també es va fer entrega del premi “Talent Reptes Globals” a Lewin Schmitt, investigador predoctoral de l’IBEI, per un treball que analitza l’impacte de Twitter en l’opinió pública general, i de la beca “Junior Visiting Fellowship” a Inés Arco, que realitzarà una estada remunerada al CIDOB.
Els propers 19, 20 i 21 de maig es celebra el Pint of Science, el festival internacional de divulgació científica que transforma bars i espais quotidians en escenaris per al coneixement. Enguany, ESCI-UPF participarà com a entitat col·laboradora en l'esdeveniment que co-organitza la professora Mercè Roca a Mataró.
Aquest curs acadèmic, el professor del GNMI i cap de Qualitat, Jordi Puig, compleix 25 anys a ESCI-UPF. Per celebrar aquesta fita hem parlat amb ell sobre els canvis que ha viscut la universitat al llarg d'aquest temps.
Leave a message