Luis Roig, director general del grup Regina Hoteles durant la xerrada a l'assignatura Publicitat i Comunicació. / Foto: Arxiu ESCI-UPF
Luis Roig, director general del grup Regina Hoteles, ha participat com a convidat en l’assignatura optativa del GNMI Publicitat i Comunicació, impartida per la professora Sara Rodríguez.
Roig ha presentat l’empresa, que compta amb un total de quatre hotels (dos a Barcelona, un a París i un a Buenos Aires), una cafeteria/brunch i un espai per a la realització d’actes d’empresa, i a més, en els propers mesos, inaugurarà un nou hotel a la Ciutat Comtal. Rodríguez ha remarcat que aquesta propera obertura neix amb algunes de les propostes que uns cursos enrere van presentar els estudiants d’ESCI-UPF a partir del cas que se’ls va exposar en una presentació de la mateixa assignatura.
El grup Regina Hoteles té com a objectiu convertir-se en un model atractiu tant per aquells que viatgen com per als locals. En aquest sentit, Roig ha presentat l’experiència del Pulitzer, un hotel que defuig el concepte de cadena i que s’ha forjat una identitat pròpia gràcies al concepte d’hotel boutique i una aposta per la música en viu, la gastronomia i la preocupació pel turisme sostenible. D’altra banda, dos elements que caracteritzen aquest grup són el lideratge femení i la col·laboració amb l’ONG Fundación Clavel a la que cedeixen l’1% dels ingressos que provenen de les reserves via web.
Per acabar ha explicat el cas de l’hotel Regina, un dels hotels amb més història de Barcelona, ubicat al centre de la ciutat i que ha sabut adaptar-se als nous temps mantenint l’esperit clàssic. A partir d’aquest cas, els estudiants hauran de dissenyar una estratègia de màrqueting i un pla d’accions que permeti posicionar de nou el Regina en el mapa de l’oferta hotelera de Barcelona i diferenciar-se de la resta. Aquesta és una bona manera perquè els alumnes s’enfrontin a situacions reals com les què es trobaran una vegada finalitzin els estudis.
El passat 14 de juliol va tenir lloc la graduació de la desena promoció del Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals a L’Auditori, una celebració emotiva en què els alumnes del GNMI van veure reconegut l’esforç fet durant els últims quatre anys.
Els dies 4, 5 i 6 de juliol, un grup d’estudiants del GNMI va participar al viatge d’estudis a Brussel·les, en el marc del mòdul Jean Monnet - EUKIT, amb l’objectiu de conèixer de primera mà algunes de les institucions de la UE i descobrir el teixit organitzatiu del Quartier européen, al cor del sistema polític de la UE.
Leave a message