Natàlia Mas, nova secretària d’Acció Exterior i de la UE
06/08/2018
1 min reading time
Natàlia Mas-Guix, ahir, durant l’entrevista al seu despatx a la seu d’Economia Foto: Juanma Ramos
“Mare, economista, enamorada del món i de la seva gent”, així es defineix Natàlia Mas al seu perfil de twitter.
La recent nomenada secretària del Departament d’Acció Exterior i de la Unió Europea de la Generalitat de Catalunya és alumni d’ESCI-UPF de la promoció de 2001. La seva trajectòria professional ha anat quasi sempre lligada al món de les finances internacionals: ha treballat al Banc Central Europeu (BCE) a Frankfurt, a diferents programes de la Comissió Europea i també ha estat directora general d’Anàlisi Econòmica al Departament de la Vicepresidència i al d’Economia i Hisenda.
Des d’ESCI-UPF volem felicitar-la i li desitgem molt èxits en la seva nova etapa professional.
Lucía Hernández, alumni del GNMI de la promoción 2020, explica cómo fue su experiencia en la Ofecome de Marruecos después de su paso por el programa de becas de ICEX-CECO. El plazo para presentarse a la convocatoria de este año termina el próximo 30 de marzo.
Gianluca Galimberti es un empresario de dilatada trayectoria en el mundo de los negocios, con alma emprendedora y que, fruto de esa experiencia, en 2011, decidió crear COBAPHARMA, una empresa que ha tenido un crecimiento vertiginoso desde entonces.
En una sessió organitzada pel Career Service, sis alumni d’ESCI-UPF de diferents promocions i perfils professionals han compartit la seva trajectòria laboral amb els alumnes de tercer del GNMI que el proper mes d’abril començaran les pràctiques curriculars d’empresa.
Leave a message